آدرس ما

  • گروه ساختمانی رویال
۳ راه برتر برای ایجاد شبکه در مشاور املاک

۳ راه برتر برای ایجاد شبکه در مشاور املاک

در این مقاله میخواهیم ۳ راه برتر برای ایجاد شبکه در مشاور املاک را بیان کنیم.

شبکه‌سازی برای موفقیت هر کسب و کار در زمینه املاک حیاتی است. وقتی تازه شروع می‌کنید، برای کسب مشتری بر افرادی که می‌شناسید تکیه می‌زنید. به تدریج، همزمان با گسترش شبکه‌ی خود، کسب و کارتان نیز گسترش می‌یابد. بنابراین، یادگیری چگونگی شبکه‌سازی موثر، یک مرحله حیاتی است. این تفاوت بین داشتن کسب و کار کمی و شروع به رونق یافتن کسب و کار است.

علاوه بر این، شبکه‌سازی با افراد در جامعه به شما اجازه می‌دهد تا دو عنصر اساسی که برای اداره یک کسب و کار موفق ضروری هستند را بسازید.

 

 آشنایی

زمانی که در جامعه شبکه‌سازی می‌کنید، شرکای کلیدی با شما و ارزش‌هایی که پایبند هستید، آشنا می‌شوند. این اعتماد را بین شما و آنها ایجاد می‌کند و شما را به شخصی تبدیل می‌کند که آنها برای گرفتن مشاوره در صنعت املاک به او مراجعه می‌کنند.

 

پایداری

این چیزی است که شما به عنوان پاسخ به آنها می‌دهید. وقتی در جامعه شبکه‌سازی می‌کنید، باید هدف گذاری کنید که این کار را با پایداری انجام دهید. شبکه‌سازی ناپایدار اغلب به عنوان یک راه فرصت‌طلبانه برای کسب کار مشاهده می‌شود، در حالی که شبکه‌سازی به صورت منظم می‌تواند به شما در برقراری روابط و اتصالات واقعی کمک کند. در اینجا برخی از بهترین راه‌ها برای شبکه‌سازی در زمینه املاک آمده است.

 

چه راه‌های برتری برای شبکه‌سازی وجود دارد؟

 

انجام کارهای داوطلبانه

یکی از قوی‌ترین راه‌ها برای شبکه‌سازی در جامعه‌، اختصاص زمان به کارهای داوطلبانه است. شما نه تنها با انواع مختلف اعضای جامعه آشنا می‌شوید، بلکه می‌توانید علاقه‌ی خود به بهبود آن را نشان دهید. داوطلبی یکی از بهترین راه‌ها برای تبدیل شدن به یک ذینفع است، که نقش بسیار ارزشمندی در جامعه دارد. وقتی نوبت به پیشنهاد یک مشاور املاک به دوستان می‌رسد، افراد معمولاً به کسی مراجعه می‌کنند که قبلاً با او آشنا شده‌اند و اعتماد دارند. اگر شما یک مشاور املاک باشید که به صورت داوطلبانه در جامعه فعالیت می‌کند و برای مسائل مهم مثل مسکن مقرون به صرفه حمایت می‌کند، احتمالاً انتخاب اول افراد خواهید بود. در مقابل، یک مشاور که فقط به دنبال سود است و زمان یا انرژی برای کمک به جامعه نمی‌گذارد، احتمالاً در اولویت‌ها نیست. پس، انتخاب افراد معمولاً کسی است که آنها می‌شناسند و می‌دانند علاقه‌مند به بهبود جامعه است.

پیوستن به گروه های محلی

مشابه کار داوطلبانه، عضویت در گروه‌های محلی می‌تواند راه خوبی برای نزدیک شدن به افراد جامعه و دریافت اطلاعات باشد. با این کار، شما به اطلاعاتی دست پیدا می‌کنید که احتمالاً به طور عادی نمی‌دانستید، در عین حال با افراد کلیدی جامعه آشنا می‌شوید. شبکه‌ی ارتباطی‌تان را گسترش می‌دهید، در حالی که اطلاعات بیشتری در مورد مناطقی که مشتریان ممکن است به دنبال خانه باشند، به دست می‌آورید.

 

به یک مشتری دائمی شوید

تبدیل شدن به یک مشتری دائمی در یک قهوه‌خانه، فروشگاه، بار یا رستوران در یک محله خاص، راه عالی برای برقراری ارتباط است. به ویژه اگر یکی از این مکان‌ها توسط یک شخص محلی مدیریت می‌شود، شما می‌توانید روابط و شراکت‌هایی بسازید که به شما در یادگیری بیشتر در مورد منطقه کمک می‌کند و مزایای کوچک روزمره‌ای را که ممکن است غافل از آن‌ها باشید، مشاهده می‌کنید.

 

نکته نهایی

شبکه‌سازی فقط دریافت کارت ویزیت از دیگران نیست، بلکه شما هم باید کارت ویزیت خودتان را به افراد دیگر بدهید. وقتی به فکر شبکه‌سازی می‌افتید، این را در نظر بگیرید که این فرصتی است تا از مردم، از کسب‌وکارها و از خود محله چیزهای زیادی یاد بگیرید. این نگاه می‌تواند باعث پیشرفت شما در این زمینه شود.

دیدگاهتان را بنویسید