آدرس ما

  • گروه ساختمانی رویال
۵ راه برای موفقیت در سال اول کار صنعت املاک

۵ راه برای موفقیت در سال اول کار صنعت املاک

 ۱: یادگیری را متوقف نکنید

چون در یک جا استخدام شده اید و یا مجوز املاک را گرفته اید، به این معنی نیست که دیگر نیازی به یادگیری ندارید. همیشه چیزی نو در صنعت و جامعه وجود دارد که باید یاد بگیرید. یکی از بهترین راه‌ها برای رشد در حرفه‌ی خود، کار با یک مربی است. مشاوران املاک با تجربه٬ نکات زیادی از این صنعت می‌دانند و می‌توانند شما را تشویق کنند، به سوالاتتان پاسخ دهند و اهداف خودشان را به شما نشان دهند.

 

۲: مشارکت کنید

در اصل، کار در زمینه‌ی املاک به جامعه محلی مرتبط است، پس فعالیت و ارتباط در منطقه‌ی ضروری است. در گروه های محلی داوطلب شوید، به رویدادها بروید و مطمئن شوید نام شما شناخته شده است. شما شاید ارتباطاتی داشته باشید، اما پیگیری فرصت‌های دیگر برای مشارکت هم خوب است. به موضوعاتی از جامعه‌ی خود بپردازید که شما را هیجان‌زده و مشارکت‌پذیر می‌کند.

 

۳: شبکه‌های اجتماعی خود را جذاب کنید

شبکه‌های اجتماعی امروزه برای بازاریابی در زمینه املاک بسیار مهم هستند، پس باید مطمئن شوید که همه چیز را در نظر گرفته‌اید. ابتدا با ساخت یک صفحه اینستاگرام و لینکدین برای معرفی برند و ملک‌هایی که برای فروش دارید شروع کنید. یک مکان دیگر خوب برای گرفتن نکات و ایجاد ارتباط، پیام رسان های داخلی هستند. می توانید روی آنها فعالیت هایی داشته باشید.

 

۴: توقعات را مشخص کنید

سال اول کسب‌وکار املاک شما، زمان، پول، و انرژی زیادی را می‌طلبد. بسیار مهم است که توقعات خود را نسبت به میزان کاری که باید در سال اول انجام دهید، تعریف و مدیریت کنید. یک ترفند این است که هدف خود را یادداشت کنید. اگر هدف‌ها را یادداشت کنید، ۴۲٪ بیشتر احتمال دارد که آن‌ها را به دست آورید. سپس می‌توانید وظایف جزئی که باید انجام شوند را مشخص کنید و یکی یکی پرداختن به آن‌ها. در طول مسیر هم به صورت مرتب هدف‌ها را دوباره ارزیابی کنید.

 

۵: تسلیم نشوید

مهم‌ترین نکته برای مشاوران املاک تازه‌کار این است که به هیچ وجه تسلیم نشوند. تا ۸۰٪ از مشاوران املاک در سال اول شکست می‌خورند یا کار را رها می‌کنند. تمرکز خود را بر تولید سرنخ‌ها، شبکه‌سازی و بودجه بگذارید. به یاد آورید که چرا تصمیم به ورود به عرصه املاک گرفتید. شناختن “چرا” می‌تواند به شما کمک کند تا پایدار بمانید و موفق شوید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید