آدرس ما

  • گروه ساختمانی رویال
چگونه بهترین رنگ را برای خانه‌ی خود انتخاب کنیم؟

چگونه بهترین رنگ را برای خانه‌ی خود انتخاب کنیم؟

چگونه بهترین رنگ را برای خانه‌ی خود انتخاب کنیم؟

آیا تا به این که چگونه بهترین رنگ را برای خانه ی خود انتخاب کنیم فکر کرده اید ؟آیا تا به حال به دیوارهای سفید خانه‌تان نگاه و فکر کرده‌اید که اگر قصد تعویض رنگ را داشتید کدام رنگ‌ انتخاب بهتری است؟ هنگامی که در پینترست یا اینستاگرام به دنبال گرفتن ایده جدید هستید و با تصاویر زیبا و جذاب مواجه می‌شوید، انتخاب‌ها می‌توانند گیج‌کننده باشند. چه خانه‌ای تازه خریده‌اید و می‌خواهید آن را به سبک شخصی‌تان وفق دهید، چه قصد فروش دارید، تغییر رنگ دیوارها کم‌هزینه‌ترین و آسان‌ترین تغییر است که می‌توانید ایجاد کنید. پس چه رنگ‌هایی می‌توانند به فضای زندگی‌تان طراوت بیافزایند؟ در ادامه چند پیشنهاد برای شما داریم که بتوانید بهترین رنگ را برای خانه‌ی خود انتخاب کنید

 

انتخاب رنگ‌های خنثی

رنگ‌های بژ، سفید و کرم از دیرباز محبوب بوده‌اند. این رنگ‌های خنثی پس‌زمینه‌ای مناسب برای هر نوع سبک طراحی، مبلمان و دکوراسیون فراهم می‌کنند. اگر قصد فروش خانه را دارید، این رنگ‌ها به خریداران اجازه می‌دهند تا به راحتی تصور کنند زندگی پس از اسکان چگونه خواهد بود. و توجه داشته باشید، خنثی کردن رنگ باعث می شود خانه شما کسل‌کننده به نظر نرسد. با افزودن رنگ هایی مثل خاکستری، صورتی یا زرد، می‌توانید آن‌ها را جذاب‌تر کنید.

 

افزودن یک لکه رنگ

حتی اگر تصمیم به استفاده از رنگ‌های خنثی گرفته‌اید، افزودن یک لکه رنگ می‌تواند به فضا جذابیت اضافه کند. می‌توانید یکی از دیوارها را به عنوان نقطه کانونی رنگ بزنید یا از رنگ‌ها در مبلمان و دکوراسیون‌های دیگر استفاده کنید. رنگ‌های محبوب عبارتند از: آبی، زرد، قهوه‌ای طلایی، خاکستری دودی و قرمز.

 

حفظ هماهنگی رنگ‌ها

اگر قصد فروش خانه را دارید، بهتر است رنگ‌های انتخابی‌تان هماهنگ باشند. استفاده از رنگ‌های متعدد، به ویژه وقتی که اتاق‌ها از فضاهای دیگر قابل مشاهده هستند، می‌تواند چشم را گیج کند و تمرکز خریدار را از ویژگی‌های دیگر خانه منحرف کند.

 

استفاده از ایده های مورد علاقه

اگر هنوز نتوانسته‌اید تصمیم بگیرید چه کاری با خانه‌تان کنید، می‌توانید از یک قطعه هنری یا پارچه‌ای که دوست دارید الهام بگیرید. گاهی اوقات دشوار است که تصویر کلی را ببینیم، اما قطعات الهام‌بخش می‌توانند به شما کمک کنند تا تصمیم بگیرید کجاها می‌خواهید تأکید داشته باشید.

 

آزمایش کردن رنگ‌ها

روش‌های مختلفی برای آزمایش رنگ‌های جدید وجود دارد. نمونه‌های کوچک رنگ که در فروشگاه‌ها می‌توانید تهیه کنید، کافی نیستند. بسیاری از فروشگاه‌ها ظروف کوچکی از رنگ‌های سفارشی را می‌فروشند تا شما بتوانید آن را روی دیوار خود آزمایش کنید. برخی برندها حتی نمونه‌های چسبنده را نیز ارائه می‌دهند. یا می‌توانید از نرم‌افزارهای طراحی دیجیتالی استفاده کنید تا قبل از اقدام به رنگ‌آمیزی، نتیجه را مشاهده کنید.

در پایان امیدواریم با ارائه مطالب فوق توانسته باشیم به شما در پیدا  کردن جواب این سوال که چگونه بهترین رنگ را برای خانه‌ی خود انتخاب کنیم؟ کمکی کرده باشیم

 

دیدگاهتان را بنویسید