آدرس ما

  • گروه ساختمانی رویال

لیست ده شرکت بزرگ ساختمانی جهان

لیست ده شرکت بزرگ ساختمانی تا سال ۲۰۲۲ جهان را در این مطلب بخوانید. محدوده فعالیت های آنها را مطالعه کنید و برای تحقیقات بیشتر نام این شرکت ها را در اینترنت جستجو کنید و با آنها بیشتر آشنا شوید :

۱- شرکت China State Construction Engineering Corporation Ltd. (CSCEC)، با درآمد 305 میلیارد دلار در سال 2022، بزرگ‌ترین شرکت ساختمانی جهان است. این شرکت در فهرست Fortune Global 500 سال 2022 به رتبه 9 صعود کرده و در فهرست 500 شرکت برتر چین، رتبه 3 را کسب کرده است. همچنین، در لیست Top 250 Global Contractors مجله Engineering News Record نیز رتبه اول را دارا است.

۲- شرکت China Railway Group Limited با درآمد 128.8 میلیارد دلار در سال 2022، دومین بزرگ‌ترین شرکت ساختمانی جهان است. این شرکت در فهرست Fortune Global 500 سال 2022 به رتبه 27 صعود کرده و در فهرست 500 شرکت برتر چین، رتبه 6 را کسب کرده است. شرکت China Railway Group Limited در زمینه ساخت و ساز، حمل و نقل و مشاوره فعالیت می‌کند.

۳- China Communications Construction Company Limited (CCCC) یک شرکت چینی است که در زمینه ساخت و بهره‌برداری از زیرساخت‌های حمل و نقل، تولید تجهیزات، املاک و مستغلات، و توسعه شهری فعالیت می‌کند. این شرکت به عنوان یکی از ارائه‌دهندگان خدمات جهانی زیرساخت‌های بزرگ شناخته می‌شود. در سال 2021، این شرکت به عنوان چهارمین شرکت مهندسی و ساخت و ساز بزرگ جهان توسط Engineering News-Record رتبه‌بندی شده است.

۴- VINCI SA یک شرکت فرانسوی است که در زمینه ساخت و ساز، مدیریت پروژه‌های عمرانی، خدمات فنی و مهندسی، خدمات مالی و سرمایه‌گذاری فعالیت می‌کند. این شرکت در بیش از ۱۲۰ کشور دنیا فعالیت دارد و به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه ساخت و ساز در جهان شناخته می‌شود. در سال 2021، VINCI SA در رتبه 29 از بین 250 شرکت بزرگ جهان قرار داشت.

۵- Bouygues SA یک شرکت فرانسوی است که در زمینه ساخت و ساز، مدیریت پروژه‌های عمرانی، خدمات فنی و مهندسی، خدمات مالی و سرمایه‌گذاری فعالیت می‌کند. این شرکت در بیش از ۸۰ کشور دنیا فعالیت دارد. در سال 2021، این شرکت در رتبه 29 از بین 250 شرکت بزرگ جهان قرار داشت.

۶- Hochtief Aktiengesellschaft یک شرکت آلمانی است که در زمینه ساخت و ساز، مدیریت پروژه‌های عمرانی، خدمات فنی و مهندسی، خدمات مالی و سرمایه‌گذاری فعالیت می‌کند. این شرکت در بیش از ۸۰ کشور دنیا فعالیت دارد. در سال 2021، این شرکت در رتبه 19 از بین 250 شرکت بزرگ جهان قرار داشت.

۷- Power Construction Corporation of China با درآمد 36.8 میلیارد دلار در سال 2022، یک شرکت چینی است که در زمینه ساخت و بهره‌برداری از زیرساخت‌های حمل و نقل، تولید تجهیزات، املاک و مستغلات، و توسعه شهری فعالیت می‌کند. این شرکت به عنوان یکی از ارائه‌دهندگان خدمات جهانی زیرساخت‌های بزرگ شناخته می‌شود. در سال 2021، این شرکت در رتبه 19 از بین 250 شرکت بزرگ جهان قرار داشت.

۸- China National Chemical Engineering Co., Ltd. (CNCEC) یک شرکت چینی است که در زمینه مهندسی ساخت و طراحی فعالیت می‌کند. این شرکت یک شعبه از China National Chemical Engineering Group Corp. است که یک شرکت دولتی است. در سال 2022، CNCEC در رده 16ام شرکت‌های عمومی پیمانکار جهان بر اساس درآمد و در رده 20ام شرکت‌های پیمانکار بر اساس درآمد از پروژه‌های بین‌المللی قرار دارد.

۹- China Energy Engineering Corporation Limited (CEEC) یک کنگلومرات انرژی دولتی چینی است که در منطقه Chaoyang District، Beijing، چین واقع شده است. این شرکت در زمینه مهندسی و ساخت و ساز ایستگاه‌های تولید برق، مشاوره، طراحی، تجهیزات، تولید سیمان و مواد منفجره فعالیت می‌کند. در سال 2022، CEEC در رده 16ام شرکت‌های عمومی پیمانکار جهان بر اساس درآمد و در رده 20ام شرکت‌های پیمانکار بر اساس درآمد از پروژه‌های بین‌المللی قرار دارد.

۱۰- Strabag SE یک شرکت اروپایی فناوری برای خدمات ساختمانی است که در حوزه نوآوری و قدرت مالی رهبری می‌کند. خدمات این شرکت تمامی زمینه‌های صنعت ساختمان را شامل می‌شود و زنجیره ارزش ساختمان را پوشش می‌دهد. این شرکت افراد، مواد ساختمانی و تجهیزات را در زمان مناسب به محل مناسب می‌رساند و به همین دلیل پروژه‌های پیچیده را نیز به موقع و با کیفیت انجام می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید