با مـا در تماس باشید

025-32057

با مـا در تماس باشید

025-32057

چهار ترفند مدیریت زمان برای مشاورین املاک

چهار ترفند مدیریت زمان برای مشاورین املاک

در این مقاله میخواهیم چهار ترفند مدیریت زمان برای مشاورین املاک را برایتان شرح دهیم. آیا احساس می‌کنید که به عنوان یک مشاور املاک، همیشه با مدیریت زمان دچار مشکل هستید؟ اگر شما یکی از مشاورانی هستید که احساس می‌کند روز برای کارها کوتاه است، قدرت رفع این مشکل را دارید. یادگیری مهارت مدیریت زمان می‌تواند شما را در این حرفه پیش ببرد. فقط باید چند نکته و ترفندی را یاد بگیرید تا از این وضعیت اولیه گذر کنید. برای دیدن چگونگی پیاده‌سازی این ترفندهای مدیریت زمان در زندگی خود، ادامه مطلب را بخوانید.

 

1:زودتر بیدار شوید

آیا تا به حال شنیده‌اید که کسی می‌گوید: “فلانی تا ساعت 9 صبح کارهایی انجام می‌دهد که بقیه در تمام روز انجام نمی‌دهند!” این برای افرادی که زود بیدار می‌شوند می‌تواند واقعی باشد. با شروع زودتر به کار، روزتان را با انرژی آغاز کنید و تاخیر نکنید. ممکن است ساعات بیشتری از عمرتان در اوایل روز باشد و در این چند ساعت اول، کارهای بیشتری انجام می‌دهید تا زمانی که تا بعد از ظهر برای شروع به کار منتظر بمانید. این زمان می‌تواند برای پاسخ به سایت ها یا پیام‌های مشتریان، جستجو در پینترست برای ایده‌های “بازدید از ملک” یا مطالعه کتاب استفاده شود.

 

2: یک لیست انجام کار بسازید

بیشتر مردم می‌توانند لیست انجام کار بسازند، فقط نمی‌دانند چگونه مواردی را از آن پاک کنند. به هر حال، همچنان به این لیست اولیه نیاز دارید تا بدانید کجا باید شروع کنید. وقتی لیست را می‌بینید، می‌توانید یک برنامه زمانی ایجاد کنید یا وظایفی را که شاید بهتر است کسی به شما کمک کند، محول کنید. جزئیات بیشتری را در مورد این مورد در شماره 3 مشاهده کنید.

 

3: یاد بگیرید وظایف را محول کنید

اگر احساس می‌کنید که بار کاری شما زیاد است و هیچ امکانی برای انجام همه آنها در یک روز وجود ندارد، احتمال دارد که کاهش تعداد موارد در لیست انجام کار از همان ابتدا به شما کمک کند. یادگیری تفویض کار معمولاً برای افرادی که دوست دارند بر موقعیت‌ها کنترل داشته باشند یا احساس می‌کنند که باید برای وظایف خاصی مسئولیت بپذیرند، سخت است. اما رها کردن موارد غیرضروری و اجازه دادن به کس دیگری که کنترل کار را بگیرد، می‌تواند آزاد کننده باشد. مواردی که می‌خواهید به کس دیگری (مثل یک دستیار یا همکار) محول کنید، می‌تواند شامل انتشار آگهی ها برای یک بازدید عمومی آتی، انجام تماس‌های پیگیری برای سرنخ‌های جدید یا تنظیم جلسات و قرارها باشد. دستیاری ندارید؟ شاید بخواهید در محدوده تأثیر خود بپرسید تا ببینید آیا کسی به دنبال کار ساعتی است، کسی که می‌دانید می‌توانید به او اعتماد کنید.

4: برنامه زمانی بسازید

برخی از افراد با یک برنامه زمانی به خوبی کار می‌کنند. مگر اینکه کاری برای یک زمان معین در برنامه نوشته شده باشد، انجام نمی‌شود. اگر شما یکی از این افراد هستید، این ویژگی را به عنوان یک نقطه قوت قبول کنید! برای خود یک برنامه زمانی ایجاد کنید تا بتوانید زمان خود را به طور موثر مدیریت کنید. اما وقتی برنامه را می‌سازید، یادتان باشد که تا حد ممکن واقع‌بینانه باشید. افراد معمولاً خود را بیش از حد برنامه‌ریزی می‌کنند و فکر می‌کنند کارها زمان کمتری می‌برند. برای مثال، احتمالاً خرد نیست که دو قرار ملاقات را پشت سر هم و در دو طرف شهر و در وسط ساعات اوج ترافیک برنامه‌ریزی کنید! همیشه به خود زمان اضافی بدهید. چه کسی می‌داند، شاید فقط به 10 دقیقه اضافی برای یک سفر نیم‌روزی به یک وارک و شهربازی نیاز داشته باشید تا کارتان را ادامه دهید! اگر پیش از برنامه عمل کنید، همیشه حس خوبی دارید. عقب ماندن از برنامه اغلب باعث می‌شود که افراد انگیزه خود را از دست بدهند.

 

نکته نهایی

تنها چند گام تا برسیدن به کارایی و مدیریت زمان موثر باقی مانده است! این ترفندهای مدیریت زمان می‌توانند به شما در تکمیل این مهارت کمک کنند و امکان پیشرفت واقعی در کاریابی مشاوره املاک را برای شما فراهم آورند. سعی کنید هر یک از آنها را در زندگی روزمره و در پروژه‌های بزرگ و کوچک اجرایی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید