با مـا در تماس باشید

025-32057

با مـا در تماس باشید

025-32057

شرایط و قواعد استفاده از خدمات و محتوای رویال

به رویال خوش آمدید (نام و علامت تجاری رویال، محتوا و خدمات این سایت متعلق به شرکت زرین سازان غدیر اکباتان است). شما با کلیک و جستجو در سایت، ایجاد نام کاربری و هر نوع استفاده دیگر از خدمات رویال به شرایط و قواعد استفاده از آن متعهد می‌شوید. این شرایط و قواعد، مشتمل بر اصول قراردادی بر مبنای قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. رویال در تغییر این شرایط و قواعد آزاد است. از این پس، وب سایت رویال، به عنوان سامانه ای اطلاع رسان، در زمینه خدمات حوزه ساختمان، مسکن و مستغلات، با نام رویال۲۴ و خدمات گیرنده آنلاین که می‌تواند شخصی عادی و یا شاغل در حوزه املاک و مستغلات باشد، اعم از آنکه حقیقی یا حقوقی باشد، به عنوان کاربر شناخته می‌شود. مراد از بهره بردار، شخصی است اعم از حقیقی یا حقوقی که با امضای قراردادهایی با رویال همکاری و یا از خدمات آن استفاده می‌کنند. مراد از اطلاعات عمومی در این مجموعه شرایط و قواعد، تعریف ارائه شده در بند ج ماده یک و ماده دو قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، مصوب ۱۳۸۸، است.

  1. ماده یک. موضوع محتوای رویال
    • الف- رویال در راستای ارائه خدمات و اطلاعات حوزه املاک و مستغلات، ارزش حدودی املاک و مستغلات را بر مبنای آخرین معامله انجام شده، املاک مشابه در محدوده جغرافیایی ملک مشخص و هوش مصنوعی مورد استفاده سایت رویال به کاربر ارائه می‌دهد و صحت اطلاعات ارائه شده در این سامانه، بر اساس آخرین اطلاعاتی است که رویال با بهره گیری از اطلاعات عمومی که همگان به آن دسترسی دارند. خدمات ارائه شده ارزیابی و کارشناسی قیمت نیست، رویال هیچ گونه اقدام و یا عملیاتی در تصدی گری به فروش، معامله گری و واسطه گری افراد غیر از پروژه های ساخت و ساز خود ندارد.
    • ب- تنوع اطلاعات قابل دست یابی در رویال مشخصات خانه مانند متر مربع، سال ساخت، مصالح ساختمانی به کاررفته و محدوده جغرافیایی؛ داده‌های موجود در بازار مانند آگهی‌های مشابه، توضیحات، خانه‌های قابل مقایسه در منطقه؛ داده‌های خارج از بازار مانند فروش قبلی و سایر سوابق در دسترس عموم.
  2. ماده دو. حریم شخصی در رویال از آنجاییکه کاربر برای استفاده بهینه از اطلاعات رویال می‌بایست با کلیه مفاد این قرارداد موافقت نماید و با توجه به نوع خدماتی که نیازمند آن است باید اطلاعات شخصی خود را که مشتمل بر نام و نام خانوادگی، اقامتگاه و هر گونه اطلاعات دیگری است که هنگام عضویت در رویال ثبت می‌نماید؛ در راستای احترام به حقوق کاربر بر اساس تعاریف زیر در حفظ اطلاعات عرضه شده عمل نماید؛ مگردر شرایط خاص که اطلاعات کاربر به موجب قانون یا حکم دادگاه با حسن نیت در اختیار مقام صالح قرار می‌گیرد.
    الف – اطلاعات عمومی کلیه اطلاعات ارائه شده در رویال، منطبق با بند ج ماده یک و ماده دو قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، مصوب ۱۳۸۸، جزء اطلاعات عمومی به حساب می‌آید.

    • الف – اطلاعات عمومی کلیه اطلاعات ارائه شده در رویال، منطبق با بند ج ماده یک و ماده دو قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، مصوب ۱۳۸۸، جزء اطلاعات عمومی به حساب می‌آید.
    • ب – اطلاعات خصوصی مجموعه داده‌هایی است که هر شخص، هیچ بخشی از آن را در اختیار دیگران قرار نداده است و یا با در اختیار داشتن مجموعه ای از اطلاعات عمومی نمی توان به آن دست یافت.
    • پ – حریم شخصی حریم شخصی عبارت است از مجموعه ای از اطلاعات خصوصی که هر شخص متعارف با:
      • الف- رعایت قواعد ایمنی و عدم اقدام به افعال پرخطر و …
      • ب- فراهم آوردن موقعیت و شرایط امن
    • حفظ آن را در نظر می‌گیرد و از فاش شدن آن، جزئاً و کلاً جلوگیری می‌کند. رویال خود را متعهد به رعایت حریم شخصی افراد می‌داند و هر بازدید کننده یا استفاده کننده ای از خدمات رویال، خود مسئول نوع استفاده ای است که از اطلاعات موجود در رویال به دست می‌آورد.
  3. ماده سه. سیاست‌نامه کوکی‌ها با کمک کوکی‌ها، در رویال ارائه خدمات به کاربر با سرعت و دقت بیشتری انجام می‌گیرد. کوکی، در واقع بسته‌ای از اطلاعات است که در قالب یک فایل متنی توسط رویال بر روی کامپیوتر کاربر ذخیره می‌شود. این فایل‌ها متعلق به رویال است. در صورتی که کاربر، خدمات کوکی را غیرفعال کند، بسیاری از خدمات منحصر به فرد رویال را از دست می‌دهد؛ چرا که آنها به رویال در تحلیل رفتاری کاربرکمک می‌کنند تا علاقه مندی‌ها و نیازهای وی راشناسایی نماید و در نتیجه خدمات بهتری ارائه کند.
  4. ماده چهار. مالکیت فکری رویال کلیه حقوق مادی و معنوی حاصل از نام، علامت تجاری، محتوا و اطلاعات در این وب سایت و اپلیکیشن، متعلق به رویال است و هرگونه بهره برداری که عرفاً و قانوناً، تجاوز به مالکیت شناخته شده و قانونی رویال باشد، حق تعقیب قضایی برای رویال را در پی خواهد داشت. عدم استفاده از این حق، نشانه ای بر اسقاط ضمنی آن نخواهد بود.
  5. ماده پنج. نحوه اطلاع رسانی در رویال، یک سامانه ساخت و ساز٬ آموزش٬ درج آگهی و فروش در حوزه مسکن، املاک و مستغلات کشور است و در مسیر ارائه خدمات به فعالان این حوزه، نسبت به اطلاع رسانی، تحلیل داده و ارائه مشاوره حرکت می‌کند.
    • الف- از آنجاییکه رویال اطلاعات خود را بر اساس اطلاعات عمومی دریافتی از سامانه‌های رسمی که در دسترس عموم قرار دارند و داده‌هایی که کاربر، خود در رویال بارگذاری می‌کند به دست آورده، تحلیل و پردازش می‌کند، ممکن است به دلایلی مانند قدیمی بودن اطلاعات، ناصحیح بودن داده‌های دریافتی و یا هر عاملی که خارج از حیطه کنترل رویال است، نتایج یکسان به دست ندهد.
    • ب- مأموریت رویال، آموزش٬ دسترسی آسان به اطلاعات و شفاف سازی و اطلاع رسانی در حوزه مسکن، املاک و مستغلات کشور است و در این راستا، تنها در همین حوزه فعالیت می‌کند و هیچ گونه عملیاتی در حیطه معامله گری و تصدی به خرید و فروش، رهن و اجاره و یا مانند آن ندارد غیر از فروش واحدهای خود ندارد.
    • پ- تحلیل‌ها و تخمین‌های ارائه شده در رویال، تنها داده پردازی‌هایی برای کمک به کاربر و بهره بردار است و رویال، در قیمت گذاری املاک و مسکن، هیچ گونه دخل و تصرفی ندارد.
    • ت- رویال برای ارائه اطلاعات و همکاری با بهره بردار، با ایشان قراردادهایی علی حده امضا می‌نماید.کلیه قراردادهایی که رویال با بهره بردار و کاربر به صورت جداگانه امضا می‌نماید، تابع این مجموعه و نیز قواعد و شرایط قرارداد امضا شده در کنار هم است.
    • ث- رویال تعهدی نسبت به قیمت ارائه شده توسط بهره بردار ندارد.
  6. ماده شش. اطلاعات کاربر و بهره بردار در رویال
    • الف- کاربر و بهره بردار، برای استفاده از رویال، ملزم به ارائه اطلاعات صحیح، دقیق و کامل خود هستند و در صورت هرگونه تغییر در اطلاعات شخصی ارائه شده، ایشان خود موظفند برای ادامه فرآیند استفاده از خدمات رویال، اطلاعات خود را به روز رسانی نمایند.
    • ب- رویال متعهد است اطلاعات شخصی کاربر و بهره بردار را خارج از مواردی که مرتبط با خدمات رویال است، در اختیار شخص حقیقی یا حقوقی دیگری (مگر به دستور مقامات قضایی) قرار ندهد.
    • پ- کاربر و بهره بردار، رویال را فضایی عمومی می‌دانند که رعایت شئون، مقررات و قوانین جاریه کشور در آن الزامی است و بارگذاری هرگونه متن و یا فایلی در آن، همانند انجام عملی در فضای عمومی است که مسئولیت آن انحصاراً، به عهده شخص انجام دهنده آن است.
  7. ماده هفت. ثبت رایگان آگهی در رویال از آنجاییکه کاربر، برای استفاده بهینه از اطلاعات و خدمات رویال می‌بایست با کلیه مفاد این قرارداد موافقت نماید و با توجه به نوع خدماتی که نیازمند آن است اطلاعات ملک خود را که مشتمل بر متراژ، موقعیت مکانی و ویژگی‌های خاص آن است در رویال ثبت نماید؛ رویال در راستای احترام به حقوق کاربر در حفظ اطلاعات عرضه شده عمل می‌نماید. کاربر، با رضایت شخصی، ملک خود را برای فروش و یا رهن و اجاره در اختیار دفاتر املاک طرف قرارداد با رویال قرار می‌دهد و یا صرفاً از طریق سامانه رویال به معرفی ملک خود در بازار املاک و مستغلات اقدام می‌کند. رویال، بدون رضایت کاربر اطلاعات فردی اعم از نام و نام خانوادگی،شماره تلفن و مشخصات ملک شما اعم از موقعیت مکانی، نوع و قیمت پیشنهادی شما را در اختیار دفاتر املاک قرار نمی‌دهد. تکمیل صحیح و صادقانه اطلاعات خواسته شده در بخش ثبت رایگان آگهی اعم از مشخصات فردی مانند ثبت شماره تلفن، ویژگی‌های ملک، ثبت عکس ملک جهت بهبود فرآیند خدمات این بخش است. همواره از تصاویر واقعی و باکیفیت استفاده کنید. ویرایش و یا حذف آگهی در هر مرحله برای کاربر ممکن است. هر نوع تغییر در محتوای خدمت ثبت رایگان آگهی به اطلاع کاربر که مشخصات فردی و ملک خود را در آن ثبت نموده است، خواهد رسید.
  8. ماده هشت. بهره بردار و رویال به مواد و مفاد قرارداد فیمابین و آنچه در این شرایط و قواعد و دیگر توافقات فی مابین آمده است، مجتمعاً متعهدند. هیچ یک از بهره بردار و رویال، حق استفاده از نام و علامت یکدیگر را بدون رضایت طرف دیگر ندارند. بهره بردار موظف به استفاده صحیح از پنل کاربری است. تمام مسئولیت هر آنچه بهره بردار در رویال بارگذاری می‌کند، مستقیماً و انحصاراً، به عهده بهره بردار است. لفظ بهره بردار، بر شخص طرف قرارداد رویال اطلاق می‌شود. در صورتی که بهره بردار، قصد بر فسخ یا قطع همکاری با رویال نماید، امکان استفاده از مزایای آن را از دست خواهد داد.
  9. ماده نه. حل اختلاف هرگونه اختلاف، منازعه، عدم توافق یا ادعایی که ناشی از و یا در ارتباط با این شرایط و قواعد باشد، یا در مورد نقض اساسی و یا جزئی، فسخ یا بی اعتباری آن پدید آید، با رعایت قوانین موضوعه ایران، ابتدا از طریق مذاکره، با حسن نیت و با هدف ادامه قرارداد، رسیدگی می‌شود. در صورتی که مذاکره ظرف مدت ۱۵ روز تقویمی از وقوع اختلاف نتیجه ندهد، با روش داوری، توسط مؤسسه فکر نو، به صورت قطعی و نهایی، حل و فصل خواهد شد.
    • الف- مقام ناصب، مدیریت موسسه داوری فکر نو است؛
    • ب- تعداد داوران یک یا سه نفر به تشخیص مقام ناصب بسته به ارزش مورد اختلاف است؛
    • پ- محل داوری شهر قم خواهد بود؛
    • ت- زبان مورد استفاده در داوری، فارسی معیار خواهد بود.